CZ | EN
Katedra hydromeliorací a krajinného inženýrství

ČVUT v Praze - Fakulta stavební
Katedra hydromeliorací a krajinného inženýrství


Státní závěrečné zkoušky
(28.01.2025 v 10:49)

Státní závěrečné zkoušky oboru V a Z na K143 se konají dne 6.2.2025 od 9 hodin. Více informací naleznete zde.


Zprávy katedry
(12.03.2025 v 23:50)

Exkurze z předmětu Dendrologie a ochrana krajiny

18.3. 2025. Více informací zde

Konference Krajina a voda 2024

Dne 17.10. a 18. 10. proběhl 4. ročník konference Krajina a voda.

Minulé ročníky

Sborník konference

Workshop Globální environmentální výzvy v kompetencích stavebního inženýra - voda, krajina, energie

Dne 4. 10. a 5. 10. 2024 proběhl workshop formou komentovaných prohlídek.

Přednášky k tématům workshopu jsou nyní ke stažení zde:

Technická protierozní opatření

Uhlíková stopa

Vodní nádrže

 


Naši odborníci v médiích
(19.03.2024 v 23:40)

Členové naší katedry se mnohokrát objevili v médiích s vyjádřeními k aktuálním problémům české krajiny a zemědělství.

Rozhovory nalezenete zde.


Pracovní příležitosti
(25.03.2024 v 21:20)

Odborný pracovník výzkumu VÚMOP

Brigáda - správa toků

Kdo jsem?

Jsem odborným asistentem na na Katedře hydromeliorací a krajinného inženýrství (K143). Předtím jsem si prošel bakalářské a magisterské a doktorské studium (Stavební inženýrství - IŽP - Inženýrství životního prostředí) na FSv, ČVUT, kam jsem přišel ze SPŠ stavební Josefa Gočára.

Věnuji se tématu modelování vodní eroze půdy, následnému transportu a zejména zanášení vodních nádrží. Jsem zaměřen na problematiku USLE a modelu WaTEM/SEDEM.

Tématem mé disertační práce bylo "Posuzování ohroženosti vodních nádrží sedimentem s využitím modelu WaTEM/SEDEM".

V širším kontextu se věnuji modelování erozních a srážko-odtokových vztahů a práci s GIS - rastrovou i vektorovou analýzou. Dále také simulacím s dešťovým simulátorem.

V minulosti jsem byl také členem SKAS (Studentské komory akademického senátu) a členem disciplinární komise Fakulty stavební, ČVUT.

Věnuji se jak výzkumné činnosti, tak výuce všech zmiňovaných témat.